Foregående
Næste
Favorit
Kurv
Kurv ()
Team Edit: Produkterne der ligger i vores indkøbskurv
Beauty
Team Edit: Produkterne der ligger i vores indkøbskurv
Vogue Scandinavia x Bangerhead – vores 10 favoritter
Beauty
Vogue Scandinavia x Bangerhead – vores 10 favoritter
Makeupartistens favoritter: Foundations, der giver glød
Beauty
Makeupartistens favoritter: Foundations, der giver glød
Alt, hvad du bør vide om Hourglass Holiday Collection
Beauty
Alt, hvad du bør vide om Hourglass Holiday Collection
Dristig og punket: London Fashion Week
Beauty
Dristig og punket: London Fashion Week
Trend fra Copenhagen Fashion Week:
Beauty
Trend fra Copenhagen Fashion Week: "Maksimal minimalisme"
Sunset Blush: Alt om sommerens hotteste rougetrend
Beauty
Sunset Blush: Alt om sommerens hotteste rougetrend
Guide: Forskellen på Hourglass' hypede læbeprodukter
Beauty
Guide: Forskellen på Hourglass' hypede læbeprodukter
Find den rigtige Hourglass foundation
Beauty
Find den rigtige Hourglass foundation
Brand of the Month: Hourglass
Beauty
Brand of the Month: Hourglass
Her er vores yndlingsmascaraer
Beauty
Her er vores yndlingsmascaraer
Primers som værner om dit look i vådt og tørt!
Beauty
Primers som værner om dit look i vådt og tørt!

Bestsellers

Makeup

Skincare

Brushes

Trending Right Now

402 kr
270 kr
Pris
Nuance / Farve
Produktserie
Filter
Sorter
91 Produkter
Hourglass
1 300 kr
Hourglass
720 kr
Hourglass
Midlertidigt udsolgt
430 kr
340 kr
270 kr
Translucent Medium
402 kr
292 kr
(30 ml) Travel size (10 ml)
195 kr
Vis mere

Hourglass omdefinerer hele luksus-kosmetik branchen gennem innovation, integritet og socialt ansvar. Berømt for sine formler og moderne design, er mærket også drevet af at beskytte dyr og miljøet vi deler. For at bevise, at luksuriøs skønhed virkelig kan være fri for dyretestning, har Hourglass lovet at blive et af de første veganske, cruelty-free, luksus brand i 2020.

Tidligere samme år annoncerede Hourglass sit partnerskab med Rosie Huntington, mærkets første globale ambassadør. »Rosie er tidsløs, men hun er også moderne, selvsikker og et omsorgsfuldt menneske, alt det som Hourglass repræsenterer«, forklarer Carisa Janes, Hourglass Founder og CEO. »Jeg har været fan af Hourglass i flere år«, siger Rosie. »Jeg mødte Carisa gennem en fælles ven, og under en 2-timers frokost og en uendelig samtale om vores kærliged til skønhed og business, var tanken om et samarbejde et naturligt næste skridt.«

Firmaet blev grundlagt i 2004 i Venice, Kalifornien, på en tid hvor Carisa var en af de første til at kombinere hudplejeteknik med sminke af høj kvalitet. Hun så et tomrum på markedet for en ny type af luksusbrand.

Hourglass kendetegnes ved sensuelle strukturer, moderne farvekollektioner og elegante forpakninger. Hud-, farve- og hudpleje er designet til at være påviselig, transformerende og samtidig være let at påføre. Fra den prisbelønnede Veil Mineral Primer, Ambient Lighting Powder og Confession Ultra Slim Refillable Lipstick til nye favoritter såsom Arch Brow Micro Sculpting Pencil and Vanish Airbrush Concealer. Hourglass skaber nye trends ved at skabe ny klassikere.

Fra 2004 har Hourglass vokset til sin nuværende distribution i over 1000 butikker i USA og Canada, inklusive Bergdorf Goodman, Bluemercury, Neiman Marcus, Nordstrom, Space NK og Sephora. Mærket har også ekspanderet til over 200 internationale forhandlere i Nordamerika, Europa, Mellemøsten og Asian. For at at fejre sit 10-års jubilæum i 2014, åbnede Hourglass deres første fristående butik i Venice, Kalifornien Hourglass åbnede sin anden fristående butik i Manhattan, New York i slutningen af 2017.